روایتی تازه
از بازار مشتقه
Search
Close this search box.
لیست کامل نماد قرارداد اختیار معامله

لیست کامل نماد قرارداد اختیار معامله‌ های فعال

 

همانطور که گفتیم، در اختیار معامله سهام، دارایی پایه ما سهام یا همان نمادهای سهام هستند. اما بهتر است بدانید روی هر نماد قرارداد اختیار معامله بسته نمی‌شود و تعداد مشخصی نماد هستند که قرارداد اختیار معامله دارند. 

برای شناخت کامل نمادهای پایه در اختیار معامله (دارایی‌های پایه) می‌توانید به نقشه بازار اختیار معامله ریسکاو مراجعه کنید که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد. 

نماد قرارداد اختیار معامله های فعال

 در این‌جا می‌توانید نماد قراردادهای اختیار معامله را به طور کامل مشاهده کنید و ببینید کدام نمادها قرارداد اختیار معامله فعال دارند. اگر هنوز با ساختار نماد قراردادهای اختیار معامله آشنا نیستید، ابتدا این مقاله را بخوانید تا یاد بگیرید چطور مشخصات اولیه یک قرارداد اختیار معامله از قبیل تاریخ اعمال و قیمت پریمیوم و غیره را بخوانید.  سپس به سراغ  نقشه بازار اختیار معامله ریسکاو بیایید. برای دسترسی به نقشه بازار اختیار معامله ریسکاو، روی نقشه زیر کلیک کنید:

نقشه بازار اختیار معامله برای لیست نماد قرارداد اختیار معامله

اگر موس‌تان را روی نماد قرارداد اختیار معامله  نگه دارید می‌توانید جزئیات بیشتری درباره آن ببینید. با کلیک کردن روی هر کدام هم می‌توانید قراردادهای اختیار معامله‌ نمادها را ببینید و از جزئیات آن‌ها باخبر شوید. 

برای بررسی بهتر هر نماد قرارداد اختیار معامله  می‌توانید از فیلتر سمت چپ گزینه‌های زیر را انتخاب کنید:

نمادهای پایه اختیار معامله
قراردادهای اختیار (همه)
قراردادهای اختیار خرید
قراردادهای اختیار فروش

فیلترهای نماد قرارداد اختیار معامله

با انتخاب هرکدام از این فیلترها می‌توانید به اطلاعات موردنظر دست پیدا کنید. 

از فیلتر سمت راست نیز می‌توانید گزینه‌ها زیر را انتخاب کنید:

ارزش معاملات روز

حجم معاملات روز

تعداد معاملات روز

اندازه یکسان

فیلترهای نماد قرارداد اختیار معامله 2

 با تغییر این دو فیلتر می‌توانید به اطلاعاتی که از نقشه بازار اختیار معامله نیاز دارید، دست پیدا کنید و جزئیات هر قرارداد اختیار معامله از جمله وجه تضمین قرارداد، نوسان پذیری، تتا، گاما، دلتا، بلک شولز، قیمت دارایی پایه، ارزش زمانی و سایر اطلاعات باارزش را ببینید. در نظر داشته باشید که برای استفاده از تمامی امکانات سایت نیاز به خرید اشتراک پریمیوم دارید اما با ثبت نام در سایت هم میتوانید از بعضی خدمات سایت از جمله نقشه بازار اختیار معامله استفاده کنید. 

 

 

 

 

لیست کامل نماد قرارداد اختیار معامله را چطور پیدا کنم؟

 

برای داشتن لیست کامل نماد قراردادهای اختیار معامله به دیده بان اختیار معامله ریسکاو مراجعه کنید:

 

 

در این قسمت فهرست کامل نماد قراردادهای اختیار معامله را به صورت روزانه می‌توانید در دسترس داشته باشید. اگر دقت کنید، جلوی هر نماد قرارداد اختیار معامله، برای شما اطلاعات جامع هر قرارداد آپشن را نوشته‌ایم تا دیدی کامل نسبت به آن پیدا کنید:

دیده بان اختیار معامله ریسکاو

اگر به این بخش دسترسی ندارید، کافی است در سایت ریسکاو ثبت نام کنید. با ثبت نام در سایت، به دیده بان اختیار معامله به صورت رایگان دسترسی دارید! 

اگر تا به این‌جا مقاله را خوانده‌اید، به پاس همراهی‌تان یک کد تخفیف صددرصدی اشتراک پریمیوم به شما هدیه می‌کنیم. کد تخفیف blog24 را در قسمت خرید اشتراک پریمیوم وارد کنید و از تمامی امکانات دستیار اختیار معامله ریسکاو بهره ببرید. 

سخن پایانی

اگر همچنان برای کار کردن با نقشه بازار اختیار معامله یا دیده بان ریسکاو سوالی دارید، می‌توانید در بخش کامنت از ما بپرسید. ما خوشحال می‌شویم نظرات و انتقادات شما را در این زمینه دریافت کنیم. 

ریسکاو، روایتی تازه از بازار مشتقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نویسنده:

ناظر محتوا :

جعفر سلیمانی مکی

جعفر سلیمانی مکی

هم بنیانگذار و مدیر عامل ریسکاو، فعال بازارهای مالی و تحلیلگر بازار مشتقه

آرشیو ناظر محتوا