روایتی تازه
از بازار مشتقه
Search
Close this search box.

یکی از خدمات ما در ریسکاو، ارائه خدمات سبدگردانی با ابزار مشتقه است. ما در واحد «مدیریت دارایی مشتقه ریسکاو» با کمک ابزارهای مشتقه به خصوص اختیار معامله (آپشن) سعی می‌کنیم سبد شما را مدیریت کنیم. ما بر این باوریم که در بازار مالی امروز ایران، بهترین راه مدیریت سبدها، سبدگردانی با کمک ابزارهای مشتقه (به خصوص سبدگردانی اختیار معامله) در بازارهای دوطرفه است.

مزایای سبدگردانی با ابزار مشتقه

پوشش ریسک (هج Hedge)

با استفاده از استراتژی‌های اختیار معامله، ریسک معامله را مدیریت می‌کنیم تا حتی در شرایط بازار قرمز نیز با ضرر مواجه نشده و حتی سود کسب کنیم.

تنوع استراتژی

در بازار سهام که بازاری یک طرفه است امکان پیاده‌سازی استراتژی نیست اما در بازار مشتقه به خصوص بازار اختیار معامله می‌توان استراتژی‌های آپشن متنوع پیاده کرد.

امکان استفاده از اهرم (leverage)

با استفاده از اهرم اختیار معامله، امکان گرفتن سودهای چندین برابری وجود دارد که در بازار سهام چنین امکانی نیست.

اگر مایلید چه در بازار سبز و چه در بازار قرمز، سود کسب کنید، شماره تماس‌تان را وارد کنید.

بله. با دریافت کد سبدگردانی (prx)، مدیریت دارایی در کد بورسی خود مشتری انجام می‌شود. به این صورت که مالک دارایی، مشتری است و مدیریت دارایی توسط تیم سبد گردانی انجام می‌شود.

بله مشتری می تواند قرارداد را هم به صورت واریز نقدی و هم به صورت انتقال سهام از کد شخصی به کد سبد خود تنظیم نماید. در هر صورت مالک دارایی، مشتری است و مدیریت دارایی توسط تیم سبد گردانی انجام می‌شود.

بله. جزئیات بیشتر در تماس تلفنی مطرح می‌شود.

خدمات مدیریت سبد فقط برای پورتفوی 500 میلیون تومان به بالا امکان‌پذیر است.

کارمزد مدیریت سبد شامل کارمزد ثابت و کارمزد متغیر است که برای جزئیات بیشتر با شما تماس گرفته می‌شود.

شما دسترسی کامل به دارایی های خود و تغییرات آن دارید. هم از طریق سامانه سبدگردانی و هم از طریق دسترسی‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی. در صورت تمایل می‌توانید با مدیر مالی در ارتباط باشید و گزارش دریافت کنید.

پوشش ریسک و کسب سود حتی در شرایط بازار قرمز

خیر. با توجه به ریسک پذیری سرمایه‌گذار (ریسک کم، متوسط، بالا)، سود متغیر است.